|
Join the conversation
Showing results for 
Search instead for 
Do you mean 
Join the conversation
Showing results for 
Search instead for 
Do you mean 
Reply
Highlighted

Tak boleh reload

Member
Posts: 3
Registered: ‎04-06-2017
Sim card saya kena blacklist sebab cuba masukkan pin yang salah banyak kali. Saya beli top up baru dan nak reload tapi tak boleh. Perlukah saya membeli sim card baru ? Ataupun masalah ini boleh diselesaikan ? Jika boleh, sila beritahu apa yang boleh saya lakukan.
Highlighted

Re: Tak boleh reload

Member
Posts: 3
Registered: ‎04-06-2017
Takde sapa pun nan bgi solution. Kecik hati :'(
Highlighted

Re: Tak boleh reload

Community Manager
Posts: 8,672
Registered: ‎20-04-2015

@Asiska7 wrote:
Sim card saya kena blacklist sebab cuba masukkan pin yang salah banyak kali. Saya beli top up baru dan nak reload tapi tak boleh. Perlukah saya membeli sim card baru ? Ataupun masalah ini boleh diselesaikan ? Jika boleh, sila beritahu apa yang boleh saya lakukan.

@Asiska7, sila cuba menghubungi Helpline (0162211800) untuk menjelaskan sebab kesalahan memasukan PIN. 


Hope my answer has helped! If it has, please click on "This is Helpful" to give it a thumbs up. If this is the solution you seek, click on "Accept as Solution" to help others find their answers faster!

Avoid getting scammed with bogus Digi promotionsFake Facebook Scam Announcements
Highlighted

Tergores 16 pin sehingga tak nampak 3 angka

Member
Posts: 2
Registered: ‎06-01-2020
Ada cara tak macam mana sy tergores sehingga 3 angka dari 16 digit tak dapat di baca
Highlighted

Re: Tergores 16 pin sehingga tak nampak 3 angka

Member
Posts: 2
Registered: ‎06-01-2020
Please halp me urgent.. itu ja top up yg ada
Highlighted

Re: Tergores 16 pin sehingga tak nampak 3 angka

Support
Posts: 2,471
Registered: ‎10-04-2015

Hi Kaizen. Anda perlu bawa kupon tersebut ke cawangan Digi Store kami untuk bantuan lanjut. Pihak Digi Store boleh membuat traksaksi (reloadkan akaun anda) secara manual. Terima kasih.

Hope it helps. Please click on "This is Helpful" to give it a thumbs up OR click on "Accept as Solution" from Options menu above to help others find their answers faster! Have a nice day!