18-01-2017 07:08 PM
kenapa saya punya tak boleh masuk *128# dan *200# . service unavailable jerr
dah langgan internet 2 hari rm10 guna application mydigi .. request still in process .. bila boleh guna ni ?
20-01-2017 04:22 PM
Hi, norhamzani09.
Masih mengalami gangguan yang sama sehingga sekarang ke? Jika ya, tolong PM kami nombor telefon anda <di sini> untuk semakan lanjut k.
TQ.
11-02-2017 03:18 PM
12-02-2017 10:56 AM
Hi TeowJunKang,
You may retry to dial *128# > Internet > My Status > "internet package" > Unsubscribe. Please screenshot the error and PM (https://goo.gl/SxGJMl) to us if the problem still persists. Thanks.
Thanks.
01-04-2020 08:49 PM
02-06-2020 09:38 AM
15-08-2020 09:09 PM
16-08-2020 09:22 AM
Hi dinieshahirah98. PM (inbox) kami untuk semakan. Terima kasih.