05-12-2018 09:30 AM
18-12-2018 09:03 AM
kan saya 1minggu 2kali kena tolak kredit x langgan plan ape2 pon bila pegi center dia ckp tiada kena mengena dgn kami bila nak tukar umobile x bg menipu ckp ada contract lagi padahal dah habis contract dh pon
18-12-2018 09:07 AM
saya x kira dalam tempoh harini atau esok pastikan sim umobile tu dh blh guna dh sya dh mmg fadeup dgn digi melampau sgt saya call umobile mereka ckp digi lambat lepastu pertukaran servis ditendang sebab ada contract lagi apa lagi semalam saya dah puas dah maki operator digi terus letak call
08-04-2019 12:51 PM
08-04-2019 06:02 PM - edited 08-04-2019 06:02 PM
Ada dapat SMS tak bila kredit ditolak, Mykana? Sila PM (https://goo.gl/SxGJMl) atau hubungi kami di talian 0162211800 dan berikan maklumat lebih lanjut tentang isu talian anda jika perlukan semakan dan bantuan lanjut. Terima kasih.
25-12-2019 11:53 PM
26-12-2019 07:47 AM
Norlijah, sila PM kami nombor telefon yang dipotong kredit tu dengan screenshot mesej yang diterima (jika ada) di <sini> untuk semakan lanjut ya. TQ.
26-12-2019 12:30 PM
26-12-2019 01:12 PM
adzim, sila PM kami nombor telefon yang dipotong kredit tu dengan screenshot mesej yang diterima di <sini> untuk semakan lanjut ya. TQ.
11-02-2020 09:45 AM