31-01-2018 11:44 PM
@Roseaira, hantarkan maklumbalas anda melalui app MyDigi jika isu rangkaian masih berlaku di rumah anda: http://community.digi.com.my/t5/Apps-Services/Report-Digi-network-problems-via-the-MyDigi-app/ta-p/2...
Pihak teknikal kami akan meneliti isu anda untuk penambahbaikan rangkaian di masa hadapan.
03-03-2018 04:25 PM
03-03-2018 04:33 PM
Hi Nazreenbkf, anda boleh dapatkan penggantian SIM kad di cawangan Digi Store yang berhampiran, cas adalah RM 10.00 sekeping dan anda boleh kekalkan nombor telefon yang sama. Lokasi cawangan Digi boleh didapati di http://new.digi.com.my/support/digi-store
06-03-2018 11:12 AM
06-03-2018 11:25 AM
emy1985 boleh PM kami nombor telefon di <sini> dulu untuk semakan status pendaftaran ya. TQ.
21-03-2018 02:51 AM
21-03-2018 10:01 AM
11-04-2018 09:59 PM
12-04-2018 09:32 AM
Nahdijah, tolong PM kami di <sini> nombor telefon anda untuk semak status pendaftaran dulu ya. TQ.
19-04-2018 05:23 PM