16-11-2018 08:30 PM
Solved! Go to Solution.
18-11-2018 09:40 AM
Hai joanna8217. Anda boleh pergi ke Digi Store, pengedar sah Digi atau Digi Store Online: https://new.digi.com.my/home untuk membuat permohonan pertukaran pelan, atau kami boleh menukarkan pelan anda sekarang di sini. Sila pastikan anda ialah pemilik berdaftar untuk nombor tersebut dan tiada kontrak dengan pelan sekarang. Terima kasih.
18-06-2019 09:35 PM
19-06-2019 08:06 AM
Penukaran plan boleh dibuat secara online melalui link di bawah. Cuma perlu klik pada pilihan 'Change Plan' (•‿•) Bayaran pendahuluan tidak diperlukan semasa penukaran dan bil akan dikira secara pro-rata mengikut jumlah hari penggunaan bagi setiap plan. Bukan RM58 + RM80 ya, Atiqahamzah.
https://new.digi.com.my/postpaid-plans#best-value-plans
Selamat petang,
Bagaimana Saya nak tukar plan rm58 kepada rm80. Bagaimana dengan bayarannya? Adakah Saya dicaj 2 kali ( rm58+rm80). Mohon penjelasan.
Terima kasih.
05-01-2020 06:53 PM
05-01-2020 06:54 PM
05-01-2020 07:19 PM
Sekiranya anda dah buat aduan melalui aplikasi MyDigi, boleh semak respon rasmi kami mengenai aduan di bahagian 'My Case Status' bila anda tekan di nombor kes yang statusnya telah dikemaskini oleh sistem (di bahagian 'Notes').
Boleh PM kami, sertakan nombor telefon, alamat emel dan nombor kes untuk isu/aduan anda yang sebelum ni jika perlukan penjelasan lanjut ya, TQ
26-08-2020 06:17 AM
26-08-2020 08:27 AM
Boleh, _papilooo. Penukaran plan dan pembelian telefon boleh dibuat pada masa yang sama 😊
16-12-2020 08:55 PM