04-11-2016 08:20 PM
05-11-2016 04:54 PM
@NFieza, mungkin anda ada memilih secara tak sengaja untuk sekatan akaun dilakukan melalui aplikasi MyDigi. Boleh PM (inbox) kami untuk semakan lanjut?
20-11-2016 08:30 AM
20-11-2016 01:19 PM
@ndhrhrhmn_, boleh PM kami nombor telefon untuk semakan lanjut?
14-04-2017 02:59 PM
14-04-2017 03:08 PM
@oku_baiti wrote:
boleh tolong sya x... nombor sy dsekat xlehh guna.. tdi kat apps my digi sy trtekan suspen my line truss xlehh guna dah sekat..
no sya 01131464964
Connect kepada internet Wifi yang lain dan buka semula akaun anda melalui MyDigi.
14-04-2017 03:42 PM
14-04-2017 04:57 PM
@oku_baiti, tolong mintak pendaftar rasmi nombor ini untuk menghubungi kami di <sini> untuk bantuan lanjut ya. TQ.
05-06-2017 02:14 PM
06-06-2017 09:03 AM
Kami dapati nombor ini sudahpun diaktifkan kembali, @Opeklavangged.
Jika tersilap membuat sekatan akaun melalui aplikasi MyDigi, login semula menggunakan sambungan WiFi dan klik butang laporan kehilangan untuk pengaktifan akaun ya :-) TQ.