28-12-2019 11:18 AM
09-02-2020 11:04 AM
09-02-2020 04:41 PM
Kami amat menghargai maklum balas anda, nordinazman12. Jika anda masih mengalami masalah yang sama sehingga kini, sila reportkan maklum balas rangkaian melalui applikasi MyDigi baru (Log in Mydigi > klik ikon Menu sebelah atas kiri> Support>Network Coverage) supaya siasatan lanjut boleh dilaksanakan. Hasil siasatan kes anda akan dikemaskinikan di bawah 'Status Kes Saya' di MyDigi ya. Terima kasih.
17-02-2020 11:05 PM
17-02-2020 11:06 PM
18-02-2020 05:39 PM
Same here. Signal showing 4 to 5 bars but internet slow like **bleep**. Just ported in from UMobile. Think I made the wrong choice.
21-02-2020 04:11 PM
dont know what to say, line full bar speed like no network.. are this service we get for rm150 we pay for month cannot fully use the internet where is our right? can this report to skmm-mcmc?
05-03-2020 08:41 PM
05-03-2020 08:45 PM
YunzKage, untuk bantuan selanjutnya ke atas isu rangkaian anda, anda boleh melakukan aduan rasmi melalui applikasi MyDigi (Log in Mydigi > klik ikon Menu sebelah atas kiri> Support> Email> Category dan hantarkan laporan masalah rangkaian yang anda hadapi. Jika anda dah upgrade ke MyDigi versi terkini, anda Cuma perlu klik Menu > Support > Network Coverage. Hasil siasatan kes tersebut akan dikemaskinikan di bawah Status Kes / My Reports di MyDigi dalam tempoh 2 - 5 hari waktu bekerja (dari tarikh laporan dilakukan) Maaf atas kesulitan yang dialami
30-03-2020 10:15 PM