01-04-2020 10:57 PM
If the report submitted via MyDigi app, kindly check the update of the investigation at 'Notes' when you clicking the case number. TQ.
17-05-2020 09:27 PM
18-05-2020 12:18 PM
hafiqfarhan, boleh kami tahu jika perkara ni telah dilaporkan kepada kami melalui aplikasi MyDigi? Jika belum, mohon kongsikan dengan kami info lanjut mengenai situasi yang dihadapi itu dengan log in ke aplikasi MyDigi (menu > Support > Report An Issue > Network Coverage). Laporan akan diterima terus oleh bahagian terlibat. Jika maklumat tambahan diperlukan, kami akan hubungi anda secara terus. Jangan lupa sertakan sekali nombor lain yang boleh kami hubungi ya. Anda boleh semak hasil siasatan kes di aplikasi MyDigi (menu > support > case status).
Untuk makluman anda, sekarang ini, penggunaan yang agak tinggi dan banyak memberi sedikit kesan kualiti coverage di kawasan anda. Kami sedang berusaha untuk mengatasi isu ini secepat yang boleh Maaf atas kesulitan yang dialami
26-05-2020 11:35 PM
28-05-2020 08:39 PM
Mouse, to assist u further on this, u may log in to MyDigi app. Log in Mydigi > click Menu > Support > Network Coverage.
Our investigation findings on your case will be published under Case Status / My Reports on MyDigi within 5 (or more) working days from the report submitted. Sorry for any inconvenience caused
We also regret to inform u that the unusually high usage has caused internet connection slowness recently. It may take time to resolve this, thus we seek your patience and kind understanding on this issue
01-06-2020 10:42 PM
24-06-2020 09:08 AM
24-06-2020 09:43 AM
Hi Ajril. Please follow the steps provided by Digi_Sha in the above replies for further assistance with the network issue. Thank you.
03-07-2020 04:54 AM - edited 03-07-2020 04:57 AM
03-07-2020 10:25 AM
Kami amat menghargai maklum balas anda, Syafiq17. Jika anda masih mengalami masalah yang sama sehingga kini, sila reportkan maklum balas rangkaian melalui applikasi MyDigi baru (Log in Mydigi > klik ikon Menu sebelah atas kiri> Support>Network Coverage) supaya siasatan lanjut boleh dilaksanakan. Hasil siasatan kes anda akan dikemaskinikan di bawah 'Status Kes Saya' di MyDigi ya. Terima kasih.