05-05-2020 09:46 AM
Tanages, boleh kami tahu jika perkara ni telah dilaporkan kepada kami melalui aplikasi MyDigi? Jika belum, mohon kongsikan dengan kami info lanjut mengenai situasi yang dihadapi itu dengan log in ke aplikasi MyDigi (menu > Support > Report An Issue > Network Coverage). Laporan ini akan diterima terus oleh bahagian yang berkaitan.; Jika kami perlukan maklumat tambahan untuk membantu siasatan, kami akan hubungi anda secara terus ya. Jangan lupa sertakan sekali nombor lain yang boleh kami hubungi ya. Anda boleh semak hasil siasatan kes di aplikasi MyDigi (menu > support > case status).
01-06-2020 10:39 PM
03-06-2020 07:48 PM
Awanglonjong, to enjoy the 4G/LTE network, there're 3 things you need to check:
1) you're using the 4G/LTE supported phone.
2) your SIM card supported for 4G/LTE network reception. SMS LTE to 20000 to check the version.
3) you're in the 4G/LTE coverage area http://coverage.digi.com.my:8080/fso_tsg/pages/VDServices.html
07-06-2020 12:07 AM
07-06-2020 11:24 AM
APN is the same, Datoahbeng77. It is diginet.