23-05-2018 03:09 AM
Solved! Go to Solution.
23-05-2018 12:26 PM
Kalau panggilan masuk tidak dapat diterima, ini bermakna akaun Mira98 dah digantung perkhidmatan ya. Perlu jelaskan jumlah tunggakan penuh dan akaun akan dibuka semula sebaik bayaran dikemaskini ke akaun. Boleh PM kami di <sini> kalau perlukan penjelasan lanjut ya. TQ.
Saya nak tanya , kalau saya dah kena barred sebab tak bayar bill selama 4 bulan , lepas buat payment tu no saya akan aktif secara automatik ke tak ? Sebab bila orang call saya sekarang ni , mereka tak dapat connect call ke no saya .
25-04-2019 07:44 PM
25-04-2019 08:14 PM
Hi Roy83, anda boleh membuat pembayaran melalui perkhidmatan JomPAY. Hanya log masuk ke mana-mana perbankan dalam talian, dan pilih JomPAY di bawah tab Pembayaran Bil. Masukkan kod 1016 untuk kod pengebil, dan masukkan kod akaun anda untuk Rujukan 1. Tq
06-10-2019 02:42 PM
06-10-2019 06:57 PM
Hi Jaafar29, Penukaran pelan Postpaid ke Prepaid hanya boleh dilakukan di Digi Store (store utama sahaja). Ini kerana sistem yang digunakan di Digi Store Express adalah tidak sama dan terhad, tidak seperti Digi Store. Mohon maaf atas kesulitan yang dialami. Terima kasih.